A0:  من وخاطره هام

من وخاطره هام

درباره سایت
به وب سایت من خوش امدید

یکی از مهم ترین مکان ها برای بازدید ملک و ساختمان
بازدید : 380

یکی از مهم ترین مکان ها برای بازدید ملک و ساختمان، سیستم سرمایش و گرمایش آن است. حتما از دیگ بخار یا موتورخانه دیدن کنید و مطمئن شوید که موتورخانه دارای پنجره تهویه و اعلام حریق باشد. همچنین استفاده از سیستم های سرمایش و گرمایش پیشرفته به نفع شماست.

یکی از مهم ترین مکان ها برای بازدید ملک و ساختمان، سیستم سرمایش و گرمایش آن است. حتما از دیگ بخار یا موتورخانه دیدن کنید و مطمئن شوید که موتورخانه دارای پنجره تهویه و اعلام حریق باشد. همچنین استفاده از سیستم های سرمایش و گرمایش پیشرفته به نفع شماست.
یکی از مهم ترین مکان ها برای بازدید ملک و ساختمان، سیستم سرمایش و گرمایش آن است. حتما از دیگ بخار یا موتورخانه دیدن کنید و مطمئن شوید که موتورخانه دارای پنجره تهویه و اعلام حریق باشد. همچنین استفاده از سیستم های سرمایش و گرمایش پیشرفته به نفع شماست.

ویژگی های خرید یک آپارتمان خوب
نمی توان نوع و نحوه مصرف مصالح ساختمانی را پس از اتمام آن ارزیابی کرد و ساختمانی بادوام پیدا کرد، اما خوب است عواملی که باعث دوام ساختمان می شود را بشناسیم. به عنوان مثال در سازه های فولادی نوع اتصالات و مهاربندی آنها بسیار مهم است. اما در سازه های بتنی آنچه مهم است نوع بتن مصرفی و قطر میلگردهای به کار رفته در آن است. اگر بتوانیم در حین ساخت این ساختمان مشورت کنیم و این اطلاعات را از یک کارشناس مورد اعتماد دریافت کنیم، موفق شده ایم یک ساختمان مستحکم انتخاب کنیم، اما اگر نتوانیم، که معمولاً اینطور است، باید همین سؤالات را از مالک بپرسیم و دریافت کنیم. پاسخ های او با یک متخصص صحبت کنید. یعنی باید به ادعای مالک اعتماد کنیم. اما نکته ای که از نظر پایداری ساختمان در برابر زلزله می توانیم کنترل کنیم ابعاد ستون ها در طبقات مختلف و پارکینگ است که آیا این ستون ها با توجه به تعداد طبقات و بار وارد شده توسط آنها پاسخگو هستند یا خیر؟

اطمینان از طراحی مناسب و اجرای مناسب عایق رطوبتی.

حصول اطمینان از وجود پله برقی و مسیرهای خروج ایمن و سریع در ساختمان های مرتفع و وجود چاه زمینی و برقی در این گونه ساختمان ها.


حصول اطمینان از وجود پله برقی و مسیرهای خروج ایمن و سریع در ساختمان های مرتفع و وجود چاه زمینی و برقی در این گونه ساختمان ها. حصول اطمینان از وجود پله برقی و مسیرهای خروج ایمن و سریع در ساختمان های مرتفع و وجود چاه زمینی و برقی در این گونه ساختمان ها.

 

منبع:

https://digihomenet.ir/

نویسنده :
تاریخ : یک شنبه 8 خرداد 1401 ساعت : 22:3

نصب کولر گازی پنجره ای را ارائه دهید
بازدید : 378

شما برای خنک کردن اتاق یا آپارتمان خود یک سیستم تهویه مطبوع پنجره ای خریداری می کنید. حالا نوبت نصب کولر گازی پنجره ای است! خوشبختانه فقط چند دقیقه طول می کشد. دقت کنید پنجره ای که انتخاب می کنید نزدیک پریز برق باشد تا سیم کولر پنجره به آن وصل شود. برای راه اندازی کولر گازی پنجره ای خود می توانید از نصاب کولر گازی اسپلیت استفاده کنید.

نصب پنل کولر گازی و کولر گازی دو پنل

هنگام نصب پنل کولر گازی و نصب دو پنل کولرگازی باید توجه داشت که محل نصب پنل ها باید شرایط لازم را داشته باشد. برای نصب پنل کولر گازی یک نصاب حرفه ای باید صفحه پنل را نصب کرده و سپس آن را به صفحه پیچ کند. برای نصب کولر گازی دو پنل نیز باید همین کار را کرد با این تفاوت که دارای 2 واحد داخلی و یک واحد خارجی می باشد.

مراحل و اقدامات برای راه اندازی کولر گازی

یکی از مهمترین موارد بعد از خرید کولر گازی نصب و راه اندازی کولر گازی است. در بسیاری از مواقع افرادی از همان فروشگاهی که کولر گازی را خریده اند در مورد نصب و راه اندازی کولر گازی نیز استعلام می گیرند و اغلب نصاب خانه خود را برای نصب و راه اندازی کولر برای این افراد می فرستد. دادن.

گاهی اوقات هر نمایندگی یک نصاب جداگانه دارد که بسته به برندی که انتخاب می کنید کافی است با یکی از نصاب ها برای نصب و راه اندازی کولر گازی هماهنگ کنید. با این حال، همیشه اینطور نیست و بیشتر اوقات باید به دنبال نصاب برای نصب کولر گازی خود باشید. انجام دادن.

اما ابتدا بدانید که برای نصب چه کاری باید انجام دهید.

اولین کاری که نصاب می تواند برای شما انجام دهد این است که یک سینی پانل تراز شده را نصب کند تا پانل داخلی را در فاصله 10 تا 30 سانتی متری از سقف نگه دارد و یک پایه کف یا دیوار برای کندانسور ایجاد کند. سپس اقداماتی مانند نصب لوله کشی کولر گازی و لوله کشی، پرچ کردن لوله، سیم کشی، شارژ گاز و غیره انجام می شود.

  • تعیین محل نصب یونیت داخلی
  • محل نصب را علامت گذاری کنید
  • قطع برق در محل نصب
  • لوله کشی و سیم کشی در صورت نیاز
  • سوراخ هایی برای پیچ ها ایجاد کنید
  • اسپلیت را نصب کنید
  • مراحل نصب را کامل کنید
  • محل را به برق بزنید

نکات مهم در نصب کولر گازی:

  • دستگاه را تراز کنید تا از توزیع ناهموار گاز جلوگیری شود
  • دستگاه نباید در زیر نور مستقیم خورشید نصب شود
  • از ورود و خروج هوا به محیطی که دستگاه در آن نصب شده است جلوگیری کنید
  • پنل داخلی را در محیطی با توزیع برابر گرما و سرما نصب کنید
  • لوله ها را قبل از نصب با گاز نیتروژن تمیز کنید
  • از مسدود کردن ورودی و خروجی دستگاه خودداری کنید
  • اگر دو خازن نصب شده باشد، ورودی یک خازن نباید با خروجی خازن دیگر روبرو شود.
  • کندانسور را در سمتی که به سمت پروانه های آن می پیچد نصب نکنید
  • کندانسور را در سایه نصب کنید
  • تشخیص نشت پس از لوله کشی
  • برای جلوگیری از خم شدن لوله، مسیر لوله کشی را به حداقل برسانید
  • به اندازه لوله ها توجه کنید
نویسنده :
تاریخ : جمعه 6 خرداد 1401 ساعت : 14:37

بلیط هواپیما تهران اهواز
بازدید : 343

بلیط هواپیما اهواز شهر شب زنده دارهای ایران، به دلیل محبوبیتی که در میان گردشگران برخوردار است، جزو پرطرفدارترین و پرفروشترین پروازها محسوب می شود. اهواز شهری بسیار دوست داشتنی با مردمی مهربان و پرجنب و جوش است که به عنوان مرکز استان خوزستان و دومین شهر گرم ایران شناخته می شود. این شهر که به شب های زنده و زیبایش معروف است، با جاذبه های بیشمار و دیدنی خود، به محبوبیت زیادی در میان گردشگران دست یافته است. علاوه بر این بسیاری از افراد برای سفر تجاری به اهواز می روند که انتخاب اکثر این افراد رزرو بلیط هواپیما ارزان بدلیل مسافت و قیمت آن است. اهواز به عنوان کلان شهری یاد می شود که قومیت های گوناگونی را در دل خود جای داده و تمامی مرکزخریدها و رستوران هایش تا دیروقت باز است.

بلیط هواپیما تهران اهواز و اهواز تهران به چه کسانی توصیه می شود؟

بلیط هواپیما تهران اهواز و همچنین مسیر برگشت آن یعنی بلیط هواپیما اهواز تهران برای گروه های مختلفی از مسافران و گردشگران سودمند است. اگر بازرگان یا فعال کسب و کار باشید و بخواهید بین مهمترین نقطه جنوب غربی ایران و پایتخت رفت و آمد کنید، بلیط هواپیما اهواز تهران و پرواز تهران اهواز به شما کمک زیادی می کند. زیرا می توانید در زمان ارزشمندتان صرفه جویی کنید.
اگر هم گردشگر باشید، باز هم بلیط هواپیمای اهواز تهران و بلیط تهران اهواز می تواند به بهبود کیفیت سفر و گردش شما اثرگذار باشد. زیرا فاصله تهران تا اهواز بسیار زیاد است و جا به جایی بین این دو نقطه با قطار یا خودرو و اتوبوس بسیار سخت و خسته کننده است. پس اگر بتوانید با هواپیما بین تهران و اهواز رفت و آمد کنید، سفر خوبی را تجربه خواهید کرد.

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 2 خرداد 1401 ساعت : 14:12

تاج گل ترحیمی چیست؟
بازدید : 348

گل ها در فرهنگ مردم کشورهای مختلف کاربرد زیادی دارند و در سرتاسر دنیا برای ابراز احساسات استفاده می شوند. به طوری که از گل نه تنها در جشن ها، بلکه در مراسم عزاداری و برای ابراز همدردی با عزیزان و بازماندگان آن مرحوم نیز استفاده شود.
برخلاف جشن ها، دسته گل برای مراسم ترحیم استفاده نمی شود و تاج گل بهترین انتخاب برای تسلیت است. در این روش ارائه گل از پایه های چوبی یا فلزی استفاده می شود که در اندازه های مختلف موجود است و گل های اصلی در مرکز قرار گرفته و اطراف تاج با گل های ساقه بلند مانند گلایل تزئین می شود.
بهترین زمان برای خرید تاج گل تسلیت و تسلیت
یکی از سوالات رایجی که بسیاری از افراد هنگام خرید گل برای مراسم عزاداری می پرسند این است که تاج گل بهتر است یا سبد گل؟ برای پاسخ به این سوال لازم است بدانید که هر دو روش نثار گل در مجالس عزاداری رایج است اما بهتر است چند نکته را در نظر بگیرید.
بسته به نوع مراسم و محل برگزاری در کشورمان، تهیه سبد و دسته گل برای مراسم ختم گزینه مناسبی نخواهد بود و مرسوم نیست. در این شرایط بهتر است تاج گل تعزیه بخرید تا نه تنها در مراسم ختم به راحتی بتوان از آن استفاده کرد، بلکه در مراسم عزاداری نیز در ورودی مسجد و حرم و یا شخصی قرار داد. خانه متوفی
علاوه بر این، از این تاج ها می توان به عنوان ابزاری برای همدردی با عزادار در محل کار و اداره نیز استفاده کرد. البته لازم است در انتخاب تاج به میزان فضای اتاق فرد نیز توجه شود. در بیشتر موارد انتخاب و خرید تاج های یک یا دو طبقه می تواند انتخاب خوبی باشد.
انواع تسلیت و تسلیت
تاج های مورد استفاده در مراسم عزاداری را می توان بر اساس عوامل مختلفی دسته بندی کرد. به عنوان مثال، بسته به اندازه و ابعاد پایه ای که برای چیدمان گل ها استفاده می شود، تاج گل را می توان به گروه های یک، دو و سه تایی تقسیم کرد.
همانطور که از نام آن مشخص است، در نوع تک لایه، تمام گل ها در مرکز قرار دارند و اطراف آن گلایل چیده شده اند. در نوع دو طبقه دو قسمت مجزا روی خط عمودی تاج برای چیدمان گل ها انتخاب می شود و به همین دلیل تعداد گل های استفاده شده برای آن بیشتر از نوع یک طبقه خواهد بود و به همین ترتیب در سه طبقه!
علاوه بر نوع تاج و پایه های استفاده شده برای آنها، انواع گل های استفاده شده در تاج ها نیز متفاوت است. به طور کلی بهتر است در انواع اکلیل ها برای تسلیت از گل های سفید و زرد استفاده شود و تا حد امکان از گل های قرمز استفاده نشود.
رایج ترین گل هایی که برای این تاج ها استفاده می شود گلایول، گل داوودی، گل رز، زنبق و میخک است که در کنار هم نتیجه بسیار خوبی در ترکیب خواهند داشت. البته برخی از افراد برای تاج گل ترحیم نیز از گل آتوریوم استفاده می کنند که لازم است به گل های دیگر استفاده شده در تاج نیز توجه شود تا قرمزی گل زیاد جلب توجه نکند.
نکات مهم برای خرید تسلیت و تسلیت
هنگام خرید گل برای تسلیت باید به چند نکته مهم توجه کرد که عبارتند از:
زمان مناسب برای سفارش تاج گل را در نظر بگیرید. توجه داشته باشید برای شهرهای بزرگ و پرتردد مانند تهران بهتر است سفارش خود را به صورت تلفنی یا اینترنتی و چند ساعت قبل از مراسم ثبت کرده و تاج را در محل دریافت کنید.
به طراوت و شادابی گل های استفاده شده در تاج توجه کنید. تاج گل های مورد استفاده در مراسم ختم پس از پایان مراسم به مسجد و حسینه و محل عزاداری منتقل می شود. به همین دلیل باید به اندازه کافی شاداب باشند تا با جاهای ثابت ظاهرشان از بین نرود.
برای تسلیت به اندازه و ابعاد تاج گل توجه کنید. حمل و نقل تاج های بزرگ دشوار است و در صورت کمبود فضا در محل برگزاری، بهتر است تاج های کوچکتر را انتخاب کنید.
قیمت تسلیت و تسلیت
قیمت تاج گل هایی که برای مراسم عزاداری و تدفین استفاده می شود با توجه به نوع گل به کار رفته در آن، تعداد گل، اندازه و مواد پایه و همچنین هزینه چیدمان، حمل و نقل محاسبه می شود.
خرید اینترنتی تسلیت و تسلیت
همانطور که گفته شد در شهرهای بزرگی مانند تهران که ترافیک غیرقابل پیش بینی دارد و همچنین افراد شاغل و نداشتن وقت آزاد برای مراجعه به گل فروشی برای سفارش گل، کافه تاج گل می تواند انواع تاج گل تسلیت و تبریک و افتتاحیه را به صورت آنلاین خریداری کند. ارائه کرده است.
برای مشاهده نمونه کارهای ارائه شده توسط این مجموعه کافیست وارد منوی محصولات شوید و پس از مشاهده و مقایسه قیمت ها و همچنین نوع گل ها و نحوه چیدمان آنها بهترین گزینه را خریداری و سفارش خود را ثبت نمایید. لازم به ذکر است سفارشات به صورت تلفنی نیز قابل ثبت و تحویل در زمان تعیین شده می باشد.

 

https://hanigol.com/product-category/flower-crown/funeral-wreath

نویسنده :
تاریخ : دو شنبه 19 ارديبهشت 1401 ساعت : 22:40

قیمت اجاره کلایمر
بازدید : 358

کلایمر ایرانی مقیاس برتری دارند، زیرا برای افرادی که در ارتفاع کار می کنند، دغدغه اصلی ایمنی است. سیستم های کلایمر که ما ارائه می کنیم نه تنها کارآمد هستند بلکه مقرون به صرفه هستند. این گزینه به عنوان یک گزینه عالی برای کسانی که به دنبال راه حلی برای دسترسی به نمای خود هستند بسیار مفید است. سیستم سکوی کلایمر ما شامل تمام عناصر مرتبط با ایمنی با ورودی مبدل مناسب به سیستم زمین است. Climber یک سیستم دسترسی ایمن موقت است. Climber یک وسیله برقی کلایمر است که عمدتاً در ساخت دیوارهای خارجی، تزئینات، نظافت و نگهداری ساختمان های بلند و چند طبقه استفاده می شود. همچنین می توان از آن برای نصب آسانسور، مخازن بزرگ، پل ها، سدها و سایر کارهای مهندسی استفاده کرد.

کلایمر چیست؟

Climber نوعی ماشین ساختمانی با دسترسی بالا است سکوی معلق برای کار در ارتفاع و برای کارهایی مانند گچ کاری دیوارهای خارجی، نصب نماهای شیشه ای، رنگ آمیزی و ... کاربرد دارد. این بازار بسیار گسترده است و تقریباً در تمام پروژه های بزرگ و بلندمرتبه فعالیت می کند. کلایمر ایرانی در جایگزینی مکانیزم های سنتی و ناایمن کلایمر نقش اساسی داشته اند. این محصول عمدتاً برای ساخت و سازهای خارجی، تزئینات و اتصالات مناسب ساختمان های چند طبقه از جمله موارد زیر استفاده می شود: آسانسور بالابر، نصب کابل کشی، انبار مواد غذایی، یخچال، بازرسی امنیتی، بالابر برج بالابر راننده، جوشکاری کشتی، مخزن بزرگ، دودکش، تعمیر دیگ بخار، سد و پل. کلایمر همچنین در دکوراسیون دیوارهای خارجی، گچ کاری، عایق کاری ساختمان، روکش، نصب کاشی مرمر، نصب و نظافت دیوار پرده شیشه ای استفاده می شود. علاوه بر این، ما می توانیم پلتفرم های ویژه ای را طراحی کنیم که بتوان از آنها برای پروژه های خاص با توجه به نیاز مشتری استفاده کرد. هزینه اجاره کلایمر علاوه بر ایمن بودن، به صرفه جویی زیادی در کل پروژه کمک می کند.

 

  • هزینه اجاره کلایمر در تهران مقرون به صرفه تر از داربست است
  • استفاده حرفه ای تر از داربست
  • پایدار، قوی و قابل اعتماد
  • نصب و مونتاژ آسان تر
  • زمان کمتری را برای انجام عملیات صرف کنید
  • امکان تنظیمات متعدد
  • موارد فوق، انجام عملیات در ارتفاع را بسیار ارزان تر از داربست می کند.

کلایمر قوی و قابل اعتماد

کلایمر شما را با خیال راحت به ارتفاعات بزرگ منتقل می کند. این بهترین سیستم برای کارهای تعمیر و نگهداری و نوسازی است. طراحی هوشمند این دستگاه نگهداری، مونتاژ و حمل و نقل قطعات را بسیار آسان کرده است. .

اهداف اصلی سیستم کلایمر

  • ساخت دیوارهای خارجی و دکوراسیون ساختمان های بلند، نصب دیوارهای پانلی و اعضای سازه های دیوار خارجی.
  • تعمیر و نگهداری نما و نظافت دیوار بیرونی ساختمان بلند مرتبه (شستشو).
  • ساخت، بازرسی، نگهداری پروژه های بزرگ، به عنوان مثال: دودکش ها، سدها، پل ها و قاب های سر.
  • جوشکاری، تمیزکاری و روانکاری کشتی های بزرگ.
  • ساخت و نصب تابلوهای تبلیغاتی بر روی ساختمان در ارتفاعات
  • جابجایی، تمیز کردن و رنگ آمیزی کشتی های بزرگ
  • بازرسی و نگهداری مخازن بزرگ، دودکش ها، سدها، پل ها و زهکش ها.
  • جزء سیستم دستگاه Climber
  • سیستم عامل بالابر نما یا همان کوهنورد عمدتاً توسط مکانیسم تعلیق، بالابر، قفل ایمنی، جعبه کنترل الکتریکی، پلت فرم کار تنظیم می شود.

ساختار آن:

  • منطقی و آسان است.
  • می توان آن را با توجه به نیاز واقعی ساخته و شکست.
  • پلت فرم معلق عمدتا برای بهبود، تزئین، تمیز کردن و نگهداری ساختمان های بلند استفاده می شود.
  • بهترین جایگزین برای داربست

این دستگاه قادر است بدون استفاده از داربست کارهای ساختمانی را انجام دهد. در نتیجه هزینه اجاره کوهنورد در ساخت و ساز بسیار کاهش یافته و کارایی بهبود می یابد. علاوه بر این، این پلت فرم کار معلق دارای عملکرد قابل اعتماد و همچنین عملکرد آسان و جابجایی آسان است.

معرفی زیرلایه های کلایمر

سکو

استفاده از نرده های بلند، نرده های کم، صفحه پایین، عرشه نصب آسانسور متصل به پیچ و مهره.

مکانیزم بلند کردن

بالابر موتور یک پلت فرم معلق است، اصل صعود الکتریکی بهترین عملکرد را دارد.

قفل ایمنی

قفل ایمنی تجهیزات حفاظتی است. قفل های ایمنی سیم طناب ها را به طور خودکار و سریع قفل می کنند تا اطمینان حاصل شود که ایمنی اپراتور سقوط نمی کند و خم نمی شود.

مکانیزم تعلیق

مکانیسم تعلیق در بالای ساختمان از طریق یک طناب فولادی است.

سیستم کنترل الکتریکی

سیستم کنترل الکتریکی برای کنترل حرکت سیستم عامل ها استفاده می شود.

نکات ایمنی برای داربست های معلق (کلیمر)
لطفا توجه کنید:

استفاده ایمن از داربست های معلق با استفاده از یک سیستم لنگرگاه ایمن در محل شروع می شود. وزن هر دو طرف دستگاه و سرنشینان آن باید توسط سازه ای که به آن متصل است و همچنین توسط هر یک از اجزای ساختاری آن که سیستم لنگر آن را تشکیل می دهند تحمل شود. کلایمرها به گونه ای طراحی شده اند که هنگام حمل کارگران و مصالح ساختمانی یا حمل هر وزن دیگری بر روی خود، باید بتوانند بار خود را چه ثابت و چه در حال حرکت تحمل کنند.

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 14 ارديبهشت 1401 ساعت : 12:13

بهترین بازیگران خارجی (بدون ترتیب خاص)
بازدید : 388

فرافیلم، مرجع رسمی دانلود فیلم های خارجی با لینک مستقیم.

1. لئوناردو اسباراگلیا
بازیگر | دولور ای گلوریا

لئوناردو اسباراگلیا در 30 ژوئن 1970 در Sáenz Peña، Tres de Febrero، بوئنوس آیرس، آرژانتین به دنیا آمد. او بازیگری است که برای فیلم‌های Pain and Glory (2019)، سکوت آسمان (2016) و Intacto (2001) شناخته شده است.

از: آرژانتین

چیزی وجود دارد که من نمی توانم آن را درک کنم و آن این است که چگونه و چرا لئوناردو اسباراگلیا هرگز در هالیوود شانسی نداشت. ما در مورد یک بازیگر خارق‌العاده صحبت می‌کنیم که اکنون بیش از 20 سال است که در زادگاهش آرژانتین و اسپانیا بیدار می‌شود و همیشه بازی‌های فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. شکی نیست که او در همه حال یک هنرپیشه است. او اکنون در کنار رابرت دنیرو و سیگورنی ویور در فیلم «چراغ‌های قرمز» از رائول کورتس در حال فیلم‌برداری چیزی است که ممکن است در هالیوود اتفاق بیفتد. از بهترین آثار او می‌توان به «Plata Quemada»، «Concursante»، «Salvador (Puig Antich)»، «La Noche De Los Lapices»، «Intacto» یا «Carmen» اشاره کرد.

بئاتریز باتاردا
2. بئاتریز باتاردا
بازیگر زن | قطار شبانه به لیسبون

بئاتریز باتاردا در 1 آوریل 1974 در لندن، انگلستان به دنیا آمد. او برای «قطار شب به لیسبون» (2013)، «ایوون کین» (2014) و «ساحل مورمور» (2004) شناخته شده است. او قبلا با برناردو ساستی ازدواج کرده بود.

از: پرتغال

این بازیگر برجسته تاکنون در زادگاهش پرتغال و بیشتر در فرانسه کار کرده است. از بهترین آثار او می‌توان به «آلیس» و «نویت اسکورا» اشاره کرد.

کریستین مرکادو
3. کریستین مرکادو
بازیگر | Contracorriente

کریستین مرکادو بازیگر و دستیار کارگردان است که برای فیلم های Undertow (2009)، Che: Part Two (2008) و The Longest Night (2019) شناخته شده است.

از: بولیوی

او مدت زیادی است که به طور عمده در آمریکای جنوبی کار می کند، اگرچه او بخشی از «چه: قسمت دوم» (استیون سودربرگ) را ساخته است و امسال فیلم استثنایی «Contracorriente» را برای اولین بار به نمایش گذاشته است.

اینگرید برگمن
4. اینگرید برگمن
بازیگر زن | کازابلانکا

اینگرید برگمن یکی از بزرگترین بازیگران زن دوران طلایی هالیوود بود. زیبایی طبیعی و بی تکلف و استعداد بازیگری بسیار او، او را به یکی از مشهورترین چهره های تاریخ سینمای آمریکا تبدیل کرد. برگمن همچنین یکی از برنده ترین بازیگران زن اسکار است که با ...

از: سوئد

چیز زیادی برای افزودن و گفتن در مورد دوران درخشان اینگرید برگمان وجود ندارد. او یکی از بهترین بازیگران زن تاریخ سینماست و هرکسی که سینمای خوب را دوست دارد، حداقل یکی از فیلم‌های او را دیده است، مثلاً «کازابلانکا». اگرچه او در هالیوود به موفقیت دست یافت، اما در واقع سوئدی بود.

ماریون کوتیار
5. ماریون کوتیار
بازیگر زن | La Môme

ماریون کوتیار بازیگر برنده جایزه اسکار در 30 سپتامبر 1975 در پاریس به دنیا آمد. کوتیار دختر ژان کلود کوتیار، بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان و نسیما تیلاد، بازیگر و معلم نمایشنامه است. خانواده پدرش اهل بریتنی هستند.

او که در اورلئان فرانسه بزرگ شد، ...

از فرانسه

او از زمانی که خیلی جوان بود، بازیگری را در فرانسه شروع کرد. در رزومه او می توانید چندین بازی عالی در فیلم های فرانسوی و آمریکایی بیابید، اما قابل توجه ترین بازی بی عیب و نقصی است که به او جایزه اسکار داد: پرتره او از ادیت پیاف در "La Vie En Rose".

نویسنده :
تاریخ : شنبه 10 ارديبهشت 1401 ساعت : 15:14

دوچرخه های شهری
بازدید : 355

دوچرخه های شهری قدیمی ترین سبکی هستند که با پیشرفت تکنولوژی و شناخت بازار و سلیقه جامعه شکل آن ها تغییر مثبت داده است. دوچرخه های شهری می توانند دنده ای یا تک سرعته یعنی بدون دنده باشند یا دارای دنده اتوماتیک در هاب عقب باشند. همچنان می توانید طرح های کلاسیک این سبک را در کنار سبک های جدید مشاهده یا تهیه کنید. این دوچرخه برای استفاده و تردد در شهر طراحی شده است. با توجه به اهمیت راحتی دوچرخه سوار در مسیرهای شهری، این سبک بهترین موقعیت را برای دوچرخه سواری برای دوچرخه سواری دارد. این بدان معناست که سوارکار کمترین انحنا را روی فرمان خواهد داشت. این بدان معناست که برای گرفتن فرمان نیازی به خم شدن بیش از حد ندارید و این یکی از مهمترین موارد در راحتی دوچرخه های شهری است. در این حالت لگن دوچرخه سوار به صورت عمودی بر روی زین دوچرخه قرار می گیرد و فشار وزن بدن در قسمت بزرگتری از صندلی و زین دوچرخه توزیع می شود و به همین دلیل زین دوچرخه نسبت به سایر سبک ها پهن تر و راحت تر خواهد بود. . اینها مواردی است که راحتی دوچرخه های شهری را نسبت به سبک های دیگر بسیار افزایش می دهد و همچنین شکل دسته های کلاسیک و اهرم های ترمز و گاهی چیدمان و تعداد دنده ها از دیگر مواردی است که دوچرخه های شهری را برای دوچرخه سواران شهری بسیار لذت بخش خواهد کرد. . شکل دوچرخه سوار بر روی دوچرخه های شهری به گونه ای است که می توانید دید بسیار بهتری از شهر و اطراف داشته باشید. بنابراین اگر تصمیم دارید از دوچرخه فقط برای سفرهای شهری استفاده کنید، دوچرخه های شهری ساده ترین سبک برای این کار هستند.

وسایل دوچرخه های تاشو یکی از مناسب ترین گزینه ها برای دوچرخه سواری در شهر و سفر از خانه تا محل کار است. زیرا در چنین مواقعی اهمیت نوع وسیله نقلیه به راحتی قابل حمل است (در هر مکانی مانند مترو و اتوبوس و داخل محل کار). دوچرخه های تاشو فقط برای ورزش نیستند، بلکه برای راحتی تردد در شهر هستند. بنابراین اگر تصمیم دارید از دوچرخه، مترو و اتوبوس به طور همزمان برای تردد در شهر استفاده کنید، دوچرخه های تاشو بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

 

دوچرخه های هیبریدی در ایران گاهی با دوچرخه های الکترونیکی یا دوچرخه های الکترونیکی اشتباه گرفته می شود. دوچرخه های هیبریدی از ترکیبی از چندین دوچرخه ساخته شده و آن را به یک دوچرخه هیبریدی تبدیل می کنند که باعث می شود برای استفاده های مختلف کارآمدتر از سبک های دیگر باشد. دوچرخه هیبریدی ترکیبی از سه سبک دوچرخه های شهری، کوهستانی و جاده ای (صندلی) است و می توان آن را مثلثی در نظر گرفت که یکی از سه دوچرخه در هر طرف آن قرار دارد. این سبک برخلاف ایران در کشورهای اروپایی بسیار محبوب است. دوچرخه هیبریدی را می توان با توجه به مدل طراحی شده به سمت یکی از اضلاع مثلث جهت گیری کرد، بنابراین با توجه به انتخاب راکب و علاقه مند، دوچرخه هیبریدی یکی از گزینه های ایده آل برای سفر در شهر است.


دوچرخه های الکترونیکی که به نام دوچرخه های الکترونیکی نیز شناخته می شوند، دوچرخه هایی هستند که مجهز به یک موتور الکتریکی کوچک هستند که به دوچرخه سوار کمک می کند تا دوچرخه سواری کند. انواع مختلفی از دوچرخه های برقی در جهان وجود دارد، از مدل هایی با موتور الکتریکی کوچک که رکاب زدن را آسان می کند تا مدل هایی که به یک موتور سیکلت کوچک (موتور گازی) نزدیک تر هستند. دوچرخه های برقی از باتری های قابل شارژ استفاده می کنند و معمولا می توانند با سرعت 25 تا 50 کیلومتر در ساعت حرکت کنند. به طور متوسط ​​دوچرخه های الکترونیکی با باتری کاملا شارژ شده بسته به کیفیت دوچرخه، کیفیت باتری، شرایط جاده و حتی دما و شرایط آب و هوایی، بین 25 تا 70 کیلومتر را طی می کنند.

دوچرخه های الکترونیکی در همه سبک ها ارائه می شوند. یعنی می توانید یک دوچرخه تاشو، شهری یا هیبریدی که برقی است بخرید. حتی می توانید مدل های ایرانی دوچرخه برقی بخرید. در گوگل سرچ کنید تا مجموعه های ایرانی برقی دوچرخه را به راحتی پیدا کنید.

نویسنده :
تاریخ : جمعه 2 ارديبهشت 1401 ساعت : 16:17

لوازم آرایشی آموتیا
بازدید : 413

آیا تا به حال نام آزمایشگاه پارس حیان را شنیده اید؟ توجه داشته باشید که این لابراتوار یکی از بهترین آزمایشگاه های آرایشی در خاورمیانه است که در حال حاضر با کیفیت ترین محصولات مراقبت از مو و ناخن را تولید می کند و به همین دلیل است که بسیاری از ایرانیان از این محصول استفاده می کنند. کردن. شایان ذکر است در حال حاضر یکی از برندهایی که کامل ترین محصولات مراقبت از پوست و مو را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، شرکت پارس حیان است که با معرفی 30 نوع محصول مختلف در هیدرودرم باعث شده تا مشتریان زیادی به این محصولات روی بیاورند. جذب برند شوید.

اگر می خواهید با چند نمونه از محصولات این آزمایشگاه آشنا شوید، بهتر است بدانید محصولاتی مانند ضدآفتاب، لوسیون، محصولات ضد آکنه، تونر، شامپو و ... در این آزمایشگاه تولید می شود. در نظر داشته باشید که هیدرودرم تنها محصولاتی برای بانوان تولید نکرده است و شما می توانید انواع محصولات مردانه و کودکان را در دسته بندی محصولات این شرکت مشاهده کنید.


لوازم آرایشی آموتیا

اگر قیمت لوازم آرایشی برایتان مهم نیست و فقط به دنبال کیفیت هستید پیشنهاد می کنیم محصولات آموتیا را امتحان کنید زیرا این شرکت در حال حاضر با کیفیت ترین لوازم آرایشی ایرانی را تولید می کند. در واقع آموتیا تحت لیسانس ایتالیا فعالیت می کند، اما سهام آن توسط مالکان ایرانی خریداری شده است. توجه داشته باشید که برند آموتیا به خاطر ریمل های با کیفیتی که تولید می کرد شهرت داشت، اما اکنون در زمینه های مختلف فعالیت می کنند و محصولات آرایشی و بهداشتی مختلفی تولید و روانه بازار می کنند. سه نکته بسیار مهمی که در تولید محصولات این شرکت رعایت می شود عدم استفاده از پارابن و سرب در محصولات آرایشی و بهداشتی و از طرفی استفاده از روغن آرگان است که باعث شده محصولات این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشد.


آرایشی و بهداشتی آنیکا

پرفروش ترین لوازم آرایشی ایرانی 3 - معرفی پرفروش ترین لوازم آرایشی ایرانی

یکی از پرفروش ترین لوازم آرایشی، عطر و اسپلش ایرانی توسط برند آنیکا تولید شده است. این برند نام آشنا در حال حاضر طرفداران زیادی دارد و اکثر مردم ایران از محصولات این شرکت استفاده کرده اند. اما در نظر داشته باشید که شرکت آنیکا زمینه فعالیت خود را گسترش داده و هم اکنون محصولات آرایشی صورت، کیت رنگ مو و محصولات مراقبت از پوست را نیز تولید می کند که محصولات آن با استقبال مردم مواجه شده است. . نکته جالب در مورد این برند این است که وب سایتی برای معرفی محصولات ندارد اما با وجود این ضعف بسیار معروف است.


آرایشی و بهداشتی کامان (COMEON)

پرفروش ترین لوازم آرایشی ایرانی 2 - معرفی پرفروش ترین لوازم آرایشی ایرانی

آخرین برندی که می خواهیم به شما معرفی کنیم برند کامان است که در واقع یک برند سوئیسی است اما محصولات آن در ایران تولید می شود. قیمت محصولات شرکت کامان بسیار مناسب می باشد از این رو می توان از آن به عنوان پرفروش ترین لوازم آرایشی ایرانی نام برد زیرا افراد زیادی در کشور از محصولات این شرکت استفاده می کنند. محصولات کامان با پوست های خشک، چرب و نرمال سازگاری کامل دارد و مهمتر از آن محصولات این شرکت مورد تایید پزشکان ایرانی می باشد. اگر بخواهیم یکی از نکات مثبت محصولات این شرکت را به شما معرفی کنیم، بهتر است بگوییم که سرعت جذب محصولات این شرکت بسیار بالاست و حالت چسبندگی روی پوست صورت یا اعضای بدن شما ایجاد نمی کند.


نتیجه

بسیاری از افراد بر این باورند که بهترین لوازم آرایشی توسط برندهای خارجی تولید و روانه بازار می شود، اما با مطالعه این مطالب مطمئناً به این نتیجه رسیده اید که معتبرترین و شناخته شده ترین برندهای لوازم آرایشی در داخل کشور، ایرانی بوده و محصولات آنها از کیفیت بسیار بالایی دارد، بنابراین برای خرید محصولات خارجی هزینه بالایی پرداخت نکنید، زیرا برندهایی در کشور وجود دارند که محصولاتی با کیفیت بالاتر از محصولات خارجی تولید می کنند.

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 31 فروردين 1401 ساعت : 18:6

یکی از قابلیت های مهم سایت Perspoker
بازدید : 385

اگر شما نسبت به آدز پوکر آشنا باشید دانش شما برای دستخوانی بالا میرود. سایت شرط بندی تاینی بت از برترین سایت های ارائه دهنده بازی پوکر می باشد زیرا که این سایت در واقع امکانات بسیار عالی را برای این بازی فراهم کرده است به طوریکه کاربران می توانند در بازی پوکر با ضرایب بسیار بالا فعالیت داشته باشند و در سایت نیز در طول مدت فعالیت آن ها نیز بونوس هایی با درصد های مختلف به کاربران هدیه می دهد و امکانات بسیار دیگر که به پوکربازان کمک می کند تا بتوانند در شرط بندی های خود بهترین تصمیمات را لحاظ نمایند که البته به صورت کلی این سایت شرط بندی از سایت های بسیار معتبری بوده که کاربران بسیاری در آن در حال فعالیت بوده و در همه بخش های شرط بندی توانسته است بهترین عملکرد را داشته باشد. شما امیدوارید که ریور با خوردن یک پیک دیگر فلاش و برنده بازی شوید اما در هر صورت باختهاید. اگر شما آس و ۹ دل داشته باشید و روی فلاپ دو کارت با خال دل قرار بگیرد، شما به نه کارت با خال دل در پاسور نیاز دارید تا فلاش ناتس شوید و در این شرایط میگویند شما نه کارت اوت دارید. به طور مثال: شما چهار کارت با خال پیک دارید و شاه پیک دست شماست، حریف شما پیر آس دارد و آس پیک نیز دست او است. اگر پیک بخورد حریف با آس فلاش میشود و اگر هم شاه بخورد حریف پیر آس دارد و شما نمیتوانید برنده شوید. هر چه تعداد کاربر های سایت بیشتر باشد احتمال بیشتری دارد که شخصی روی تبلیغات کلیک کند. مخفی کردن قدرت دست با استفاده از اسلوپلی(آرام بازی کردن) برای به دست آوردن پول بیشتر در مراحل بعدی شرطبندی. اگر بازیکنی پول زیادی باخته باشد، سبک بازی او تغییر پیدا کند و با حالت تهاجمی و ریزهای سنگین سعی در بردن پات داشته باشد به اصطلاح میگویند بازیکن تیلت شده.(در بازیهای ایرانی از واژه آنگاج استفاده میکنند.) به صورت نرمال این حالت پس از بدبیتهای مکرر و عصبی شدن بازیکن اتفاق میافتد. ریز خورده باشد، پات برای ۵ به ۱ آدز دارد.

یک حرکت غیرقانونی است و زمانی اتفاق میافتد که شما ابتدا مقدار بِت نفر قبل را کال کردهاید و سپس سراغ چیپهای خود رفته، مقدار بیشتری روی آن قرار میدهید و ریز میکنید. ایزوله کردن - هنگامی است که شما با ریز دادن بازیکنانی که درصد بردشان پایین است را از بازی بیرون میاندازید و با یک نفر هدز-آپ میشوید به اصطلاح او را ایزوله کردهاید. کارتهایی که بیرون بازی هستند و میتوانند دست شما را بهتر کنند و معمولا باعث برد شما میشوند. نه تنها این بازی بلکه تمامی بازی های کازینویی چنین شرایطی را دارا هستند اما خب با بررسی دقیقی که پیاده سازی کرده ایم این موضوع برداشت شد که کاربران حرفه ای بعد از تجربه بازی انفجار تصمیم بر این می گیرند که به صورت جدی تجربه بازی پوکر را در کازینو آنلاین تجربه کنند. و یا در شارژ حساب کاربری برای شرکن در بازی های کازینو زنده به مشکلات فنی برخورد کنند، قطعا این بزرگترین ضعف برای آن سایت حساب میشود ، تنها پشتیبان ها هستند که با پاسخ گویی صحیح و به موقع میتوانند کاربران سایت و اعتبار سایت را حفظ کنند. بانکی را انجام میدهد و از سایت هاي خوش حساب در پوکر آنلاین ایران میباشد. که با استفاده از آن می توانید به سادگی و با خیالی راحت پرداخت های خود را انجام دهید. در هولدم هر بازیکن به دو کارت روبرو می شود (“کارت های سوراخ”) ، سپس در طول دور های بعدی ، پنج کارت دیگر در نهایت در وسط جدول قرار می گیرند. برای این 5 تایی باید سه خال از یک کارت و همچنین دو خال از کارت دیگر در اختیار داشته باشید. این 5 تایی که بهترین 5 تایی ممکن است، به این معناست که شما باید 5 کارت از آس تا ده و تنها از یک خال داشته باشید. اگر شما بخواهید پوکر لایو بازی کنید باید خود رابه یک کازینو برسانید یا اینکه تلاش کنید بازی های پوکر خانگی را یاد بگیرید. در کازینو های بزرگ تر ممکن است پات، لیمیت اوماها یا stud را بیابید. کلاب WPT یکی از سایتهای ارائه دهنده بازی پوکر آنلاین است و این سایت اسپانسر اصلی تورنومنت جهانی پوکر WPT محسوب میشود. به فیش(Fish) مراجعه کنید - به بازیکنی گفته میشود که بازی مبتدی و ضعیفی دارد.

در واقع این پوکر باز همیشه سعی دارد که به حرفه اش بپردازد و روی استراتژی های جدید تمرکز کند. بازی پوکر انواع بسیار زیادی دارد و ما نیاز سعی کردهایم آنها را به اختصار در این مطلب برای شما جمعآوری کنیم. دلیلش هم این است که یک سایت معتبر، اعتبارش را از تعداد بازیکنان و کاربرهایی که دارد میتوانید تشخیص دهید. سایت های شرط بندی بسیاری در سرتاسر جهان موجود است که تشخیص اینکه این سایت شرط بندی معتبر است یا خیر کار آسانی نیست اما شما باید به چند مورد توجه کنید که به اعتبار هر سایتی می افزاید. یک سایت معتبر کازینو آنلاین با یکپارچه سازی نرمافزارهای پیشرفته از تکنیکهای مختلفی برای تشخیص فعالیتهای مخرب مانند تبانی استفاده میکند. آیا سایت شرط بندی تاک تیک بت معتبر است؟ مهمترین موضوع در بازی های آنلاین به خصوص پوکر آنلاین و بازی های کازینویی بحث اعتماد سازی سایت های پوکر ایرانی هست که در بسیاری از موارد کاربران به همین راحتی به یک سایت پوکر اعتماد نمیکنند ولی باید به شما عزیزان بگوییم که همه سایت های معرفی شده کاملا معتبر بوده و میتوانید با خیال راحت درکازینو آنلاینو سایت های پوکری که معرفی شده به بازی بپردازید. سایت شرط بندی پوکر بازا از سایت هایی است که برای راحتی کاربران خود اپلیکیشن بازی پوکر را تهیه نموده است و از این بابت کاربران علاقه مند به این بازی می توانند در محیطی بسیار عالی و متفاوت مشغول این بازی شوند که البته استفاده از این اپلیکیشن باعث می شود تا سرعت بسیار بهتری را در این بازی تجربه نمایید زیرا که شما نصب آن دیگر نیازی به فیلترشکن نخواهید داشت و می توانید تنها با روشن کردن اینترنت خوئ اقدام به آغاط فعالیت کنید که این موضوع بسیار شما را در دسترسی به بازی پوکر آسان کرده است و علاوه بر این ها شما می توانید در یک فضایی متفاوت و جذاب اقدام به شرط بندی در این بازی کنید و از محیط یکنواختی که سایت دارد خارج شوید. اما از آن جایی که ممکن است همیشه دسترسی راحتی به این لینک ها نداشته باشید باید خدمت تان بگوییم که می توانید از طریق دسترسی به کانال تلگرامی این مرجع و یا دنبال کردن پیج اینستاگرام این سایت این شرایط را برای خود ایجاد کنید و به راحتی اقدام به وارد شدن به سایت نمایید. سابقه بلند مدت و اعتبار چند ساله : قبل از مطرح کردن موضوع ریور پیشنهاد می کنیم از بازی کردن در سایت های پوکر پولی تازه ران شده پرهیز کنید.

یکی از قابلیت های مهم سایت Perspoker این موضوع می باشد که که دامنه خود را به صورت روزانه آپدیت می کند. این نام می تواند به دلخواه خود شما باشد. به توضیح آن میپردازیم. در این مطلب آموزشی از تاینی بت شما را با این بازی جذاب در سراسر جهان آشنا میکنیم و مهمترین و اصلیترین ترفندهای آن را به شما آموزش میدهیم. در ادامه آموزش کازینو تخته نرد توجه داشته باشید که در سایت های آنلاین برای تعیین شروع کننده بازی یک تاس برای شما و یک تاس برای حریفتان ریخته می شود. امیدواریم با این آموزش شما بسیاری از مفاهیم پوکر را به خوبی فرا گرفته باشید! همان سِت است با این تفاوت که دو کارت مشابه روی زمین قرار دارد و شما یکی دیگر از آن را در دست خود دارید. پاداش پوکر با بیت کوین: 50٪ پاداش خوشآمدگویی تا 1000 دلار و پاداشهای زیاد دیگر. حال که شما اصطلاحات پوکر را خواندید و اصطلاحات زیاد و پرکاربردی از پوکر یاد گرفتید، آیا میتوانید متنی که در بالا آوردیم را درک کنید؟ تعداد وقت استراحت در این گونه بازی ها باید زیاد باشد. در این 5 تایی باید 5 کارت از یک خال داشته باشید که البته ترتیب آن مهم نخواهد بود. البته در اکثر آن ها قوانین پایه بازی یکسان می باشد. این سایت برای شما بونوس ویژه ای در نظر گرفته است و به شما یک ایمیل ارسال می کند. این پوکر باز در کدام یک از تورنمنت های مهم شرکت کرده است؟ شرکت کنید. شرط بندی بر سر مسابقات ورزشی این گونه است که شما به عنوان مثال وارد صفحه مسابقه می شوید و بر سر برد یک تیم مبلغ دلخواهتان را ثبت شرط می کنید. در پوکر از ۵۲ کارت پاسور در ۴ خال متفاوت بازی می شود. اگر روی ترن خال چهارم بازی قرار بگیرد احتمال فلاش شدن از بین میرود. میتونی باور کنی حریف ریزهای منو با آدز کم کال کرد(runner/runner) و دو کارتی که نیاز داشت پشت هم در برگ چهارم و پنجم خورد و تاپسِت من رو با قانون فلاش برد؟

نویسنده :
تاریخ : جمعه 13 اسفند 1400 ساعت : 16:26

قیمت خرید باتری بلک بری
بازدید : 381

بلک بری یکی از برندهای قدیمی تولیدکننده گوشی های موبایل بوده که البته به نوعی می توان گفت در سال های اخیر از رقابت با سایر برندهای معتبر و پیشتاز جا مانده است.

باتری های بلک بری همانند سایر باتری های نسل جدید از جنس لیتیومی هستند.

لیتیومی بودن باتری ها سبب شده طول عمر و کیفیت اولیه آن ها نسبت به باتری های نسل قدیم که از جنس نیکل بودند، بیشتر باشد.

با این وجود، این باتری ها به تدریج و با گذشت زمان، دچار مشکل و کاهش کیفیت خواهند شد که امری طبیعی بوده و اجتناب ناپذیر است.

باتری های Blackberry در سال های اخیر همانند اکثر برندهای دیگر، به باتری های جدانشدنی تبدیل شده اند.

از این رو تعویض آن ها سخت تر بوده و نیازمند دقت و مهارت بیشتری نسبت به نسل های قبلی است.

خرید باتری بلک بری

همانطور که در بخش قبلی ذکر شد، باتری ها به مرور زمان و معمولاً پس از 2 تا 3 سال استفاده، کیفیت اولیه خود را از دست می دهند.

این کاهش کیفیت به تدریج شدیدتر شده و ممکن است آسیب هایی به سایر بخش های سخت افزاری گوشی بلک بری شما نیز وارد شود.

از این رو در صورت مشاهده هر گونه علامت ناشی از خرابی باتری، بهتر است نسبت به تعویض و خرید باتری بلک بری جدید اقدام کنید.

برای خرید باتری اورجینال بلک بری  همراه با گارانتی فونی شاپ بهترین گزینه ی شماست.

فونی شاپ بهترین گزیه برای خرید لوازم جانبی موبایل از جمله باتری بلک بری در کشور می باشد. همه محصولات این شرکت اصل بوده و با قیمت مناسب به فروش می رسند.

فروشگاه آنلاین فونی شاپ، تخصصی ترین وکامل ترین فروشگاه لوازم جانبی اصل موبایل و تبلت است و با این هدف طراحی شده که تمام کاربران گوشی و تبلت از سراسر کشور، امکان خرید محصولات اورجینال با قیمت مناسب و با بالاترین کیفیت را داشته باشند. شما می توانید با جستجو در محصولات یا با مراجعه به دسته بندی موجود در وب سایت فونی شاپ، انواع لوازم جانبی را در کمتر از چند دقیقه سفارش دهید.

نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 17 آذر 1400 ساعت : 22:56
صفحات سایت
تعداد صفحات : 23
 کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید
cache01last1706307287